loading...

مدیریت سایت و وردپرس و سئو و دیجیتال مارکتینگ

بازدید : 99
چهارشنبه 6 اسفند 1399 زمان : 14:43

یکی از چیزهایی که در موضوعات بازاریابی و فروش بسیار مهم است. فروش قیف (قیف فروش ) یک قیف بازاریابی نیز برای مثال در مسیر که در آن مشتری پاسخ این سوال آن را به پایان رسید تا کمک به مشتری برای تبدیل شدن به واقعی و, در پایان, برای خرید, آخرین معامله. فروش قیف از مراحل مختلف تشکیل شده است تا آنجا که ممکن است برای هر فردی متفاوت باشد و نوع فروش و خدمات شرکت البته پوشیدن این نوع مشتری اما معمولا به بالای قیف وسط و پایین قیف به عنوان به خوبی.

همه صاحبان کسب و کار می دانند که چقدر دردناک است اگر تمام ابعاد کار درست و نه فقط فروش. پس از هفته ها تمرین ، محاکمه ، زمان سرب و پیگیری ، مشتری بالقوه در نهایت بدون خرید از مسیر فروش خارج می شود.

این طبیعی است اما کمتر اتفاق می افتد اگر شما حق مدیریت برای کمک به فروش خود را و شما باید از این زمان برای مدیریت بازاریاب شخصا. بسیاری از کسب و کار کوچک فروش آهنگ های مانند" الک " با سوراخ سمت چپ در هیئت مدیره قرار ملاقات از دست رفته و پس گرد ،

یکی از چیزهایی که در موضوعات بازاریابی و فروش بسیار مهم است. فروش قیف (قیف فروش ) یک قیف بازاریابی نیز برای مثال در مسیر که در آن مشتری پاسخ این سوال آن را به پایان رسید تا کمک به مشتری برای تبدیل شدن به واقعی و, در پایان, برای خرید, آخرین معامله. فروش قیف از مراحل مختلف تشکیل شده است تا آنجا که ممکن است برای هر فردی متفاوت باشد و نوع فروش و خدمات شرکت البته پوشیدن این نوع مشتری اما معمولا به بالای قیف وسط و پایین قیف به عنوان به خوبی.

همه صاحبان کسب و کار می دانند که چقدر دردناک است اگر تمام ابعاد کار درست و نه فقط فروش. پس از هفته ها تمرین ، محاکمه ، زمان سرب و پیگیری ، مشتری بالقوه در نهایت بدون خرید از مسیر فروش خارج می شود.

این طبیعی است اما کمتر اتفاق می افتد اگر شما حق مدیریت برای کمک به فروش خود را و شما باید از این زمان برای مدیریت بازاریاب شخصا. بسیاری از کسب و کار کوچک فروش آهنگ های مانند" الک " با سوراخ سمت چپ در هیئت مدیره قرار ملاقات از دست رفته و پس گرد ،

برای اینکه مسیر فروش با چنین مشکلاتی در بازاریابی مواجه نشود ، راه بهتری وجود دارد. "فروش خودکار و برنامه های بازاریابی" می تواند پوشش سوراخ در قیف فروش و تبدیل موقعیت های از دست رفته به فروش. به عنوان مثال یکی از این نرم افزارهای فروش و بازاریابی موجود برنامه رخش است. اپلیکیشن رخش توانایی های متفاوتی دارد و هر روز به روز می شود.

قیف فروش چیست ؟
همانطور که قبلا ذکر, فروش مسیر یک نوع بازاریابی و فروش که در آن یک مشتری بالقوه طول می کشد یک مسیر است که در نهایت منجر به خرید. شما باید برای شروع با بسیاری از مشتریان بالقوه است که به احتمال زیاد به شنیده در مورد محصول یا خدمات. بخش کوچکی از این گروه ممکن است می خواهم به دانستن بیشتر در مورد محصول خود را و یک بخش کوچکتر احتمالا ممکن است ارتباط برقرار کردن با شما و هیجان زده به یادگیری بیشتر در مورد محصول خود را.

در حالی که این فرایند است بیش از, شما می توانید ببینید شما با مردم کمتر در این رابطه اگر شما قربانی, اما این مردم هستند که بیشترین شور و شوق برای یادگیری و برقراری ارتباط با شما, کیر, تا زمانی که این روند با مشتریان واقعی که از شما خرید آنها خاتمه شما. اگر شما این مراحل را جلب, آن را مانند یک قیف نگاه, که در اصطلاح بازاریابی اشاره به یک قیف فروش و یا قیف بازاریابی !

مراحل سرکوب فروش در بازاریابی
مراحل سرکوب فروش
همانطور که قبلا اشاره, و غیره. فروش سرکوب خاص در یک فرایند بازاریابی می کند نه بستگی به نوع کسب و کار و نوع مشتریان است که می تواند متفاوت باشد و فروش سرکوب در بازاریابی از مراحل مختلف تشکیل شده اما به طور کلی مراحل بازاریابی سرکوب به شرح زیر است :

1.آگاهی آگاهی
مرحله اول سرکوب فروش "آگاهی" نامیده می شود. از آنجا که این جایی است که مردم برای اولین بار از محصولات و خدمات خود آگاه می شوند. شاید آنها در مورد شما از طریق تبلیغات شنیده, شبکه های اجتماعی و یا حتی از زبان دیگران.

چرا و چگونه این افراد باید عبور قیف خود را قطعا در فروش و مهارت های بازاریابی بستگی دارد. مشتریانی که در مراحل میانی و آخر سرکوب قرار دارند ، افرادی هستند که باید بیشترین توجه را به آنها جلب کنند. از آنجا که این گروه از مردم مرحله آگاهی رسیده بود برای تبدیل شدن به علاقه مند.

2. آموزش و علاقه
هنگامی که مشتریان شما تبدیل به آگاه از خدمات و محصولات شما در حال حاضر باید به آنها توضیح دهید که چرا آنها نیاز به محصول خود را و چگونه با استفاده از این محصول می توانید مشکلات خود را حل کند. در واقع با انجام این مرحله مشتریان خود را در محصول خود را علاقه مند می توانید.

قوی ترین شاخص از علاقه به یک محصول است که مشتریان برای کسب اطلاعات بیشتر شروع به جستجو اطلاعات در مورد آن و محصولات مشابه ارائه می کنند. در این مورد, شما می توانید مطمئن شوید که شما کار خود را به درستی انجام داده ام.

به طور کلی, در این مرحله شما در حال رفتن به کشت منجر. سوال این است که احتمالا برای بسیاری از شما اتفاق افتاده است ، چه سرب در همه است ؟ و یک نفر از زمانی که او را به قیف فروش می شود تا زمانی که از قیف می آید و باعث می شود خرید خود را در مدت بازاریابی, چه صفت است ? در زیر ، ما در جزئیات بحث خواهیم کرد.

اما به طور خلاصه می توان گفت که همان مشتریان بالقوه یا سرنخ است که ممکن است کمک به مشتری واقعی تبدیل شده و تنها با مهارت های آموزش دیده و با عبور از قیف.

قیف فروش-برنامه پخش
3. ارزیابی
پس از شما باید اطلاعات لازم و آموزش در مورد محصول خود را به مشتریان شما و آنها نیز علاقه مند به استفاده از خدمات شما در حال حاضر زمان برای ارزیابی و تصمیم گیری برای آنها را به دیدن این محصول بهترین انتخاب خود را از آنها و یا نه. در این مرحله ، بهتر است کمی عقب نشینی کنید و به آنها فرصت تغییر و اندازه گیری بدهید. شما همچنین می توانید آنها را با یک نسخه آزمایشی یا آزمایشی از محصول خود را به ارزیابی و تصمیم گیری فرایند آسان تر برای آنها فراهم می کند.

حتی اگر فرد بازاریابی خود را بیش از حد, شما می توانید از طریق ارسال فایل های صوتی تصویری اطلاعات آموزشی ، و غیره. دارای اثر مثبت بر روی آنها و تمام مزایای محصول خود را نشان می دهد ،

4. مشارکت ، تصمیم گیری و مشارکت
تا به این نقطه ، شما تمام اطلاعات و چیزهایی که توسط مشتری مورد نیاز را فراهم کرده اند . مشتریان همچنین می توانند ارزیابی های خود را انجام دهند و اکنون زمان تصمیم گیری آنها است. اما متاسفانه با توجه به این کار مشغول است و یا قدرت تصمیم گیری است به طوری که اغلب این اتفاق می افتد که مشتریان در این مرحله از قیف متوقف می شود به حدی است که برخی از خرید شما آن را فراموش نکنید.

در اینجا شما باید کار را وارد کنید و مراحل لازم را دنبال کنید. شما قادر خواهید بود برای احیای شور و شوق در آنها و رانندگی مشتریان به خرید. از آنجا که برخی از مردم تمایل به خرید کاملا اما انتظار برای کسی که به زور آنها و این فرد است که شما!

شما حتی می توانید در نظر گرفتن امتیاز برای شروع. مثلا, شما می توانید تخفیف های کوتاه مدت ارائه و یا ارائه برخی از خدمات رایگان برای یک دوره معینی. همه اینها به این دلیل است که شما از محصول خود مطمئن نیستید و می خواهید دیگران از خدمات خود برای تسهیل روند زندگی خود استفاده کنند.

5. اقدام به خرید
پس از گذراندن تمام مراحل فوق ، مردم از مشتریان حاضر ، منجر، سرنخ یا منجر به مشتریان واقعی تبدیل خواهند شد. اما به خاطر داشته باشید که برخی از مشتریان شفا آنها می دانند که آنها می خواهند برای خرید محصولات, اما آنها هرگز. شما نباید اجازه دهید آنها را پشت گوش خود قرار داده و یا آن را امروز و فردا.

همه شما می توانید انجام دهید این است که خرید. در نهایت ، با معامله خود را خوشحال می شود و که شما موفق به نوبه خود مشتری بالقوه سرب به مشتری واقعی.

سرب چیست و چه نقشی بازی بازاریابی?
سرب یا ایده یکی از اصطلاحات کلیدی در بازاریابی ، تبلیغات و CRM است. سرب به معنی کارگردانی, اما در بازاریابی, رتبه بندی سرب, و غیره. یک مشتری بالقوه یک محصول جدید و یا خدمات ما علاقه مند هستند و با میل و رضایت یک کانال ارتباطی امکانات. بیشتر منجر شما شانس بیشتری شما را مجبور به فروش, بنابراین بسیار مهم است برای تبدیل شدن به قدرت در موضوع.

قیف فروش
سرب دارای ویژگی های زیر است:

یک تماس جدید که قبلا از ما خریداری نکرده اید
مشتریان بالقوه که به نام تجاری یا محصول و خدمات ما جذب می شوند
حداقل یک کانال ارتباطی ما را با میل و رضایت برای برقراری ارتباط با او فراهم می کند
چگونه می توان مدیریت قیف فروش کمک به افزایش فروش ما?
گاهی اوقات قیف فروش ما نشت . نشت قیف فروش اغلب از سه دلیل اساسی بوجود می آیند. خبر خوب این است که فضای مدیریت فروش و استفاده از نرم افزار ردیابی, فروش, فرد می تواند کمک به برطرف کردن هر یک از این نشت.

1. آیا اهمیت به کسانی که می گویند " نه " به سرعت نمی دهد.
در فروش ، گاهی اوقات کلمه " نه " می تواند به معنای "هنوز"نیست. برای مثال یک اعتراض عمومی به طور کلی از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است :" من به اندازه کافی زمان برای جمع آوری اطلاعات نمی تواند در بازاریابی نرم افزار مدیریت نتایج برای من مفید نخواهد بود. "به عبارت دیگر همان مشتری بالقوه است که در واقع گفت:" من عاشق محصول خود را, من می دانم که چگونه مفید و با ارزش است اما در حال حاضر من نمی توانم از آن استفاده کنید. »

وسوسه انگیز برای قرار دادن این کار را کنار گذاشته و حرکت بر روی مرحله بعدی.

بازاریابی شخصی-اپلیکیشن رخش
یک راه حل بهتر وجود دارد: ایجاد یک ایمیل پیگیری خودکار است که به طور مستقیم به این مشتریان صحبت می کند. هر زمان که شما تجربه چنین مشکلی شما می توانید با ارسال اطلاعات به مشتری به طوری که به نظر می رسد که این نامه نوشته شده بود فقط همین نیست. آموزش کار است که شما طول می کشد تا چند ماه به راحتی می توانید نگرانی های خود را و آنها را با فشار به سمت فروش. بله! این منجر خواهد شد . اما شما باید آن را یک بار انجام دهید و پیام درست را دریافت کنید و خواهید دید که می توانید از آن تا آنجا که می توانید استفاده کنید.

2.آهنگ های شکست خورده
آیا شما به دنبال به همان اندازه که شما باید? شاید نه !

48 درصد از بازاریابان و یا توزیع کنندگان منجر پیروی نمی کنند
فقط 10 درصد از بازاریابان تماس با مشتریان بالقوه بیش از سه بار
با این حال ، 80 درصد از فروش بین قرار ملاقات پنجم و دوازدهم ساخته شده است.
بسیاری از آهنگ های شکست خورده وجود دارد. دانستن اینکه چرا آسان است : آیا با مشتریان بالقوه تماس بگیرم ؟ یا می توانم پیگیری مشتریان قدیمی شش از زمان? ثابت پیگیری ممکن است اتلاف وقت به نظر می رسد, اما اعداد نشان می دهد چیز دیگری.

اما همچنین یک راه حل بهتر وجود دارد: در شرکت های کوچک ، می توانید از نرم افزار برای ردیابی مشتریان خود استفاده کنید. در نتیجه ، هر دو مشتریان قدیمی و جدید ردیابی می شوند و دیگر نیازی به صرف وقت و البته نیروی انسانی برای انجام این کار ندارند. این پیگیری می تواند در قالب یک ایمیل دوستانه باشد.

3.خیلی آهسته
بازاریابی شخصی-اپلیکیشن رخش
آیا می دانید که منجر جدید هستند 9 برابر بیشتر احتمال دارد برای تبدیل شدن به مشتریان واقعی در 5 دقیقه اول اگر آنها علاقه مند در محصول خود را? به این معنا که, اگر شما صبر کنید بیش از 30 دقایق, احتمال قادر به فروش محصول خود را به یک مشتری بالقوه (رهبری) کاهش می یابد 21 بار.شاید از خودتان بپرسید: چگونه می توانم با مشتریان در دقیقه 5 ارتباط برقرار کنم و او را به محصول علاقه مند کنم ؟ این غیر ممکن به نظر می رسد.

یک راه حل بهتر وجود دارد: با سیستم مدیریت قیف فروش خودکار ، دیگر به نظر می رسد غیر ممکن است. سیستم شما برای پیاده سازی نتیجه ای که می خواهید تنظیم شود ، بنابراین سفارش به سرعت به هر مشتری بالقوه ای که محصول علاقه مند است ، آماده می شود ارسال ایمیل. همانطور که مشتری جدید مسیر را در مسیر فروش گذراند ، پلت فرم فروش اتوماتیک می تواند یک ایمیل سفارشی مناسب برای همان لحظه ارسال کند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 127
  • بازدید کلی : 6177
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی