loading...

مدیریت سایت و وردپرس و سئو و دیجیتال مارکتینگ

بازدید : 185
سه شنبه 5 اسفند 1399 زمان : 19:31

فروش آن در جهان امروز یکی از سخت ترین چیز مواجه شده توسط هر شرکت است.

افزایش رقابت و خروج از مسابقات سنتی به دنیای دیجیتال را ساخته اند فروش و بازاریابی دشوار به فروش.

روند فروش می تواند یک چالش مرموز و پیچیده برای برخی از مردم به طوری که هیچ روش ساده تر و کلید های میانبر را می توان در نظر گرفته شود. با این حال ، در بسیاری از موارد ، شما فقط می توانید انجام برخی از راه حل های ساده برای بهبود فعالیت های فروش خود را.

برای بهترین محتوای مرتبط با کسب و کار ، به کانال تلگرام "کسب و کار با مبادله" مشترک شوید" :
در این مقاله ما می خواهیم گام های موثری برای افزایش حجم فروش برای شما کاربران عزیز برداریم.

اگر شما نیز فعال در زمینه فروش کل فروش کالا و خدمات, این می تواند یک تغییر قابل توجهی در روند فروش و درآمد است.

فروش آن در جهان امروز یکی از سخت ترین چیز مواجه شده توسط هر شرکت است.

افزایش رقابت و خروج از مسابقات سنتی به دنیای دیجیتال را ساخته اند فروش و بازاریابی دشوار به فروش.

روند فروش می تواند یک چالش مرموز و پیچیده برای برخی از مردم به طوری که هیچ روش ساده تر و کلید های میانبر را می توان در نظر گرفته شود. با این حال ، در بسیاری از موارد ، شما فقط می توانید انجام برخی از راه حل های ساده برای بهبود فعالیت های فروش خود را.

برای بهترین محتوای مرتبط با کسب و کار ، به کانال تلگرام "کسب و کار با مبادله" مشترک شوید" :
در این مقاله ما می خواهیم گام های موثری برای افزایش حجم فروش برای شما کاربران عزیز برداریم.

اگر شما نیز فعال در زمینه فروش کل فروش کالا و خدمات, این می تواند یک تغییر قابل توجهی در روند فروش و درآمد است.

مطالب مرتبط: بهترین راه حل های مشتری گرا و روش در عصر جدید

شما همچنین ممکن است دیده می شود برخی از فروشندگان با قرار دادن تعداد زیادی از تلاش خود را به فروش کالا یا خدمات خود را به مشتری اما با وجود تلاش زیادی دارند که به آنها در رسیدن به موفقیت کمتر. در عوض ، فروشندگان دیگر که به راحتی می توانید فروش بسیار بالا بدون تلاش زیادی و استفاده از آزمایش های ساده و تکنیک های وجود دارد.

اما سوال این است که این تکنیک ها چیست ؟ آیا لازم است برای رسیدن به این فن آوری در هزینه های شگفت انگیز و یا می توانید هر کسب و کار رسیدن به این?

شما همچنین ممکن است آشنا با این واقعیت است که سیستم عصبی مختصات با انتقال از یک پنی به نقاط مختلف بدن بین حرکات غیر ارادی و غیر ارادی. این امر در مورد هر دو انسان و حیوانات. بنابراین به فروش محصولات آنلاین, این سیستم عصبی است که کمک می کند تا بسیاری در جذب مشتریان و فروش بیشتر.

به طور کلی سیستم عصبی شامل هفت اصل مفید برای افزایش میزان فروش است که ما می خواهیم به ارائه این هفت اصل به طور خلاصه به شما.

اصل اول: افزایش میزان تاثیر بین مشتریان
گزارش های اخیر نشان می دهد که نزدیک به 60 درصد از فروشندگان به دنبال افزایش بودجه محصول خود را در 12 ماه آینده. در اینجا هدف از مدت تاثیر این است که چین چشم انداز و نظرات مشتریان خود را با نقطه نظر.

به این ترتیب شما متوجه اهمیت و ارزش محصولات خود و اعتماد به محصولات خود را.

در صورتی که شما می توانید آنها را متقاعد به خرید از شما با برانگیختن احساسات مشتری شما به راحتی می توانید افزایش حجم فروش خود را.

تا آنجا که ممکن است ، شما باید سعی کنید برای افزایش نفوذ خود در میان مشتریان. نزدیک تر نظرات خود را به مشتریان خود و یا کارکنان کسب و کار, بالاتر از فروش خود را.

اصل دو: قبل از فروش محصول باید نظرات و نظرات خود را ارائه دهید
دیدگاه های خود را دقیقا محصولات خود را. بنابراین اگر شما می خواهید به فروش محصول به صورت فله , شما باید افکار و دیدگاه های خود را قبل از این محصول به مشتری می خواهیم.

بهترین روش فروش اینترنتی گفته می شود:

ایجاد وب سایت
بازاریابی محتوا
بازاریابی ایمیل
بازاریابی شبکه های اجتماعی
درست است که این چهار روش برای فروش اینترنتی اما فوق عناصر می تواند موفق باشد که شما می توانید چشم انداز خود را به مشتری اول است.

در حال حاضر اگر شما می توانید مخاطبان زیادی در بسیاری از این وبلاگ ها و سایت های بازاریابی شما باید برای گرفتن عاطفی اقدام به ارائه محصولات خود را.

به عنوان مثال ، علاوه بر محصول ، HelpScout نام تجاری را به مشتری می فروشد. در حقیقت, شما باید سعی کنید برای ارسال نام تجاری خود و یا نام تجاری خود را بر اساس دیدگاه های خود را.

اگر مشتری تمایلی به پیدا کردن نام تجاری خود را, سپس موفقیت شما آغاز خواهد شد. در نتیجه ، شما باید سعی کنید به فروش نظرات و نظرات خود را به مشتریان خود و در حال حاضر آنها را با نام تجاری خود را ارائه.

اصل دوم: ارائه مزایا و ویژگی های محصول خود را به مشتریان
بسیاری از مردم بر این باورند که دلیل افزایش فروش این محصول و ویژگی های آن محصول است; اما با توجه به مطالعات اخیر آن ثابت شد که این مقدار از مزایای این محصول می کند تکیه بر ویژگی های.

بنابراین پیشنهاد می کنیم هنگام ارائه محصول خود به جای تمرکز بر ویژگی های آن ، سعی کنید مزایا را برجسته کنید. توجه به مزایای محصول این احساس در مشتری را به این هدف خود را, خدمات بیشتر است برای دریافت پول از مشتریان.

در واقع ، شما نیاز به ارائه محصولات برای نشان دادن چگونه آنها می توانند نیازهای مشتریان را تامین کند. صحبت کردن در مورد ویژگی ها و ویژگی های هیچ مشکلی را حل نمی کند ، اما نشان می دهد که برنامه های کاربردی محصول مشتری را تشویق به خرید.

این امر به ویژه مهم و اساسی در فروشگاه های اینترنتی.

البته ، توجه داشته باشید که معرفی ویژگی های محصول نیز مهم است زیرا معرفی ویژگی ها می تواند مشتریان را به محصول شما جذب کند. در واقع شما باید به بیان ویژگی های این محصول به طور معمول اما آنچه در جذب مشتریان بیشتر و در نتیجه افزایش فروش خود را به بیان ویژگی های.

به طور خلاصه ، مزایا و ویژگی های محصول عبارتند از:

خواص محصول چیزهایی که این محصول می توانید انجام دهید.
مزایای محصول انجام کارهای شما می توانید با این محصول انجام.
برای مثال اگر یک محصول تولید شده در کشورهای خارجی 20 مزیت است که تنها 5 ویژگی های آن در ایران است که با استفاده از آن باید 5 ویژگی که در واقع مزایا و کاربردهای این محصول به prsuna کسب و کار خود را تمرکز.

اصل چهار: نمایش نتایج فروش خود را با تصاویر روشن
در حال حاضر حدود 26 درصد از مشتریان آنلاین مردم بین سنین 16 و 34 هستند. این دسته از مشتریان می توانند به راحتی محصولات خوب را از محصولات بد تشخیص دهند. حتی بدون گرفتن آموزش علمی.

بنابراین به منظور رسیدن به بسیاری از مشتریان شما باید به بهترین نتایج فروش به منظور تعیین سطح اعتماد مشتری در شما. با استفاده از این شما می توانید حجم فروش خود را به خوبی افزایش می دهد.

شاید این زمانی بود که آن را به نشت اطلاعات کسب و کار آمد.

هنگامی که رقابت بسیار شفاف نبود ، ارسال اطلاعات ممکن است برخی از سیاست های کسب و کار شما را تحت تاثیر قرار دهد ، اما امروز فقط مخالف است و به مشتریان اعتماد دارد.

البته ، روشن است که شما نباید تمام اطلاعات را به مردم بدهید ؛ اما برخی از اطلاعات برای ایجاد حس اعتماد به نفس مفید خواهد بود.

اصل پنج: تجربه و اعتماد مشتری شما اعتبار شما را تعیین می کند
همانطور که می دانید ، درآمد شما بستگی به میزان حجم فروش شما دارد و حجم فروش شما به طور مستقیم به تعادل شما بستگی دارد.

بنابراین یکی از راه های افزایش فروش است که از راه های مختلف مانند ارائه خدمات متمایز به مشتریان خود اعتبار خود را برای آنها لذت بخش است. در واقع اگر شما قابل اعتماد در کسب و کار شما و همچنین تجربه شما به راحتی می توانید افزایش اعتبار خود را به مشتریان و به دنبال فروش بیشتر است.

شرکت های بزرگ به دست آورده اند به اندازه کافی اعتبار در طول زمان و در حال حاضر به سادگی تمرکز تنها بر روی محصولات خود را, اما در راه اندازی های مختلف شرایط را برای به دست آوردن اعتبار.

اگر شما به تازگی راه اندازی یک شرکت کوچک شما باید با استفاده از روش های مانند ارائه خدمات خاص به مشتریان جذب مشاهده به صفحه اصلی خود و افزایش اعتبار خود را. مراقب باشید برخی از مشتریان تمایل به اشتراک گذاشتن تجارب منفی خود را در مورد محصول خریداری شده با دیگران.

معمولا 86 ٪ از مردم به محصولاتی که تجربه منفی زیادی دارند ، نمی روند. بنابراین باید به شدت در مورد نقاط منفی از محصولات خود حساس باشید و سعی کنید به آنها را بهبود بخشد به طوری که شما می توانید مشتریان راضی تر هستند به شما جذب است.

اعتماد به نفس مشتری در کسب و کار و نام تجاری شما یک اصل بسیار مهم است. نادیده گرفتن این اصل مهم و اساسی کسب و کار شما ضربه. در نتیجه ، حساسیت چنین چیزهایی می تواند باشد.

نکته مهم در داستان این است که کسب و کار شما. هر کار دارای یک داستان یا داستان. سعی کنید به شکل و انتشار داستان کسب و کار خود را در اسرع وقت.

تبلیغات علم متخصصان می گویند که اگر شما لازم نیست که یک داستان برای کسب و کار خود و آنها را به یک داستان برای کسب و کار خود و این معلوم نیست که آیا این داستان لطمه می زند و یا بهبود کسب و کار شما.

اصل شش: روند فروش یک بازی برنده است
هنگامی که شما سود بیشتر با فروش یک محصول, مشتری باید با خرید خود راضی. و پس از آن ما نشان می دهد شما هدیه محصول اصلی خود را اضافه کنید زمانی که شما فروش محصولات و هدیه به مشتریان.

در چنین شرایطی شما به سادگی می توانید جذب رضایت مشتری خود را و افزایش فروش محصولات خود را. به عنوان مثال ، pCloud مشتریانی را فراهم می کند که تا 10 گیگابایت فضای ابری با آنها خریداری می کنند.

در واقع با دادن رابطه خود را با مشتری باعث می شود مشتری بیشتر مایل به خرید محصولات خود را. این نوع از بازاریابی بازاریابی رابطه نامیده می شود.

به تازگی در زمینه روانشناسی و اقتصاد و سیستم مغز و اعصاب مربوط به این زمینه تحقیقات و مطالعات انجام شده است که نتایج حاصل از این پژوهش نشان می دهد که احساس مثبت ناشی از عملکرد لیمبیک بخشی از مغز است.

علاوه بر این, زمانی که سرمایه گذاری بر روی دیگران, رضایت بخش ترین است در مورد پرداخت پول. همچنین ممکن است علت بسیاری از علاقه است که مردم برای پول خود را در موسسه خیریه پرداخت.

برای مثال وارن بافت و بیل گیتس در میان کسانی که در زمینه امور خیریه و هدیه دادن بسیار فعال هستند جالب است که این دو درآمد بالا است که آنها را در صفحه اول آنها است.

توجه داشته باشید ، با توجه به تحقیقات ، افرادی که تحمل بیشتری دارند و هدیه می دهند نسبت به دیگران نیز هدایای بیشتری دریافت می کنند. بنابراین ما نشان می دهد شما را به نترس به یک هدیه و مطمئن شوید که شما بیش از آنچه شما یک هدیه داد.

البته این غیر قابل انکار است که یکی از بهترین هدیه شما می توانید مشتریان خود را با کیفیت بالا از محصولات خود را. با این حال احساس بسیار خوبی از گرفتن هدیه و یا به اصطلاح شکار شانتیون ، یک احساس است که وفاداری مشتری می شود.

اصل VI: چرا ما از اجبار در فروش برای فروش محصولات بیشتر استفاده می کنیم
در برخی موارد ، لازم است برای جلوگیری از روند فروش به منظور افزایش حجم فروش. به این معنا که, به جای اصرار بر فروش محصول, سعی کنید برای ارائه ارزش محصول به مشتری.

پس از اینکه مشتری کیفیت محصول را به خوبی مشاهده کرد و به سوالات خود پاسخ داد ، او با شور و شوق بیشتری به خرید محصول خود ادامه خواهد داد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 15
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 5
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 113
  • بازدید کلی : 6163
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی