loading...

مدیریت سایت و وردپرس و سئو و دیجیتال مارکتینگ

بازدید : 170
سه شنبه 5 اسفند 1399 زمان : 21:18

Instagram در حال حاضر سریعترین شبکه اجتماعی در حال رشد است. نیمی از کاربران اینترنت در جهان در حال حاضر در Instagram هستند. حتی اگر شما در پست عکس های جالب در آن انباشته مخاطبان از اندازه مناسب اغلب می تواند یک کار دشوار است. این یک موضوع ناامید کننده برای هر کسی که تنها با شروع کردن است.

100 آموزش Instagram و ترفندها
در اینجا 50 راهنمایی و آموزش برای کمک به شما پیروان Instagram خود را به طور قابل توجهی افزایش می دهد. در حال حاضر چگونه و چگونه برای افزایش پیروان خود را ? با ما در ارتباط باشید.

پاسخگو باشد
Instagram شبکه اجتماعی است که هدف اصلی آن ارائه یک پلت فرم برای افرادی است که از طریق آن متصل می شوند. بنابراین شرکت ها باید از آن به عنوان فرصتی برای برقراری ارتباط مستقیم با پیروان خود استفاده کنند. پاسخ به نظرات ، سوالات و یا شکایات شما را در پست های خود را دریافت خواهید کرد. اگر شما شسته و رفته و قدردانی از مخاطبان خود را, آنها خواهید بود به احتمال زیاد به تعامل با نام تجاری خود را.

در اینجا 50 راهنمایی برای کمک به Instagram به طور قابل توجهی افزایش می دهد.

Instagram در حال حاضر سریعترین شبکه اجتماعی در حال رشد است. نیمی از کاربران اینترنت در جهان در حال حاضر در Instagram هستند. حتی اگر شما در پست عکس های جالب در آن انباشته مخاطبان از اندازه مناسب اغلب می تواند یک کار دشوار است. این یک موضوع ناامید کننده برای هر کسی که تنها با شروع کردن است.

100 آموزش Instagram و ترفندها
در اینجا 50 راهنمایی و آموزش برای کمک به شما پیروان Instagram خود را به طور قابل توجهی افزایش می دهد. در حال حاضر چگونه و چگونه برای افزایش پیروان خود را ? با ما در ارتباط باشید.

پاسخگو باشد
Instagram شبکه اجتماعی است که هدف اصلی آن ارائه یک پلت فرم برای افرادی است که از طریق آن متصل می شوند. بنابراین شرکت ها باید از آن به عنوان فرصتی برای برقراری ارتباط مستقیم با پیروان خود استفاده کنند. پاسخ به نظرات ، سوالات و یا شکایات شما را در پست های خود را دریافت خواهید کرد. اگر شما شسته و رفته و قدردانی از مخاطبان خود را, آنها خواهید بود به احتمال زیاد به تعامل با نام تجاری خود را.

در اینجا 50 راهنمایی برای کمک به Instagram به طور قابل توجهی افزایش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید:
خودتان را به مردم در پست های خود را محدود نمی کند. در ارتباط باشید با محتوای کاربران دیگر و ترک نظر. عکس های خود را انتخاب کنید و شروع یک مکالمه.

در این نگاه به عنوان یک فرصت برای منعکس کننده نام تجاری خود را. به یک کسب و کار است که به طور کامل در تبلیغات متمرکز نیست, و به واقعی به دیگران, بیشتر مردم را به خود جلب خواهد شد.

مانند و به اشتراک گذاری مطالب افراد دیگر.
بسیاری از کاربران Instagram فقط از حساب های دیگر پیروی نمی کنند. آنها همچنین محتوای خود را به امید پردازش آن منتشر می کنند. تشبیه و به اشتراک گذاری این محتوا باعث می شود آن قدردانی و ممکن است برای محبت خود را تشکیل می دهند.

اکثر جوامع اینترنتی مارک هایی هستند که محتوای تولید شده توسط کاربر را ادغام و جشن می گیرند. حتی می توانید آنها را تشویق به ایجاد محتوا به برجسته نام تجاری خود را و در نتیجه گسترش آگاهی.

دنبال دیگران.
یکی از بهترین ترفندها برای جمع آوری پیروان این است که دیگران را دنبال کنید. معمولا آنها متوجه اگر آنها علاقه مند هستند, آنها شما را دنبال خواهد کرد.

برای کاربرانی که از لحاظ جمعیتی در میان مخاطبان خود را نگاه کنید. به خصوص, سعی کنید به دنبال افرادی که با نفوذ ترین در جوامع خود هستند. اگر این افراد نیز شما را دنبال و به اشتراک گذاری مطالب خود را, شما ممکن است قادر به گرفتن برخی از پیروان خود را از آن.

معرفی 6 قابلیت های کاربردی Instagram

پس از ترک یک عکس جدید هر روز
یک جریان ثابت از محتوا برای هر حساب موفق instagram ضروری است. شما نیاز به نوشتن چیزی جدید هر روز به طوری که شما می توانید در بالای لیست از مردم است. در حالی که هیچ محدودیتی برای چقدر شما باید در یک روز ارسال وجود دارد, شما باید جلوگیری از بمباران پیروان خود را با ارسال مقدار زیادی از مطالب. نگه داشتن یک فاصله کوچک بین ارسال محتوا.

ارسال پست Instagram در طول ساعات مطلوب
یک مطالعه هافینگتون پست نشان داد که دو صبح و 5 در شب بهترین زمان برای ارسال محتوا هستند. این ساعت زمانی که کاربران به احتمال زیاد برای مشاهده و تعامل با مطالب خود را.

با این حال ، شما ممکن است دریابید که زمان های مختلف برای شما بهتر است. شما نیاز به تست و تجزیه و تحلیل نتایج. شما همچنین می توانید Owlmetrics برای دیدن زمانی که مطالب خود را بهترین انجام استفاده کنید.

آنها یک برنامه منظم
پس از آموزش, زمانی که یک زمان شلوغ ترین وجود دارد, برنامه ریزی و انتشار مطالب خود را در فواصل منظم. این باعث می شود که پیروان شما هر روز منتظر چیزی باشند.

ابزارهای مختلفی وجود دارد مانند بعدا که به شما کمک می کند برنامه رندر محتوا خود را ایجاد کنید.

استفاده از هشتگ برای گرفتن پیروان Instagram.
هشتگها سریعترین راه برای جذب پیروان در هر شبکه اجتماعی هستند. وظیفه اصلی آنها این است که ادغام پلت فرم. و هر چیزی که در هشتگ منتشر شده توسط بسیاری از مردم در یک دوره کوتاه از زمان محبوب هستند. اقامت هدفمند با هشتگ از انتخاب شما و مطمئن شوید که محتوای مربوطه است.

استفاده از هشتگ مناسب در Instagram

هشتگهای instagram
هنگام ایجاد Instagram خود ، سعی کنید یک هشتگ منحصر به فرد برای خودتان ایجاد کنید. این می تواند بخشی از یک کمپین یا برچسب چند منظوره باشد. اگر مردم به اندازه کافی آن را گسترش دهند ، می تواند تبدیل به یک اپیدمی شود و نام تجاری در نظر گرفته شود.

برچسب مردم در Instagram.
Instagram به شما اجازه می دهد تا قبل از ارسال عکس خود را در عکس خود قرار دهید. این می تواند برای شما مفید باشد. به عنوان مثال ، شما می توانید حساب های کاربری فعال را علامت بزنید و پیروان آنها محتوای شما را با مرور محتوا مشاهده خواهند کرد. با این حال ، این ویژگی را سوء استفاده نکنید. اگر محتوا به حساب ذکر شده در ارتباط نیست, آنها احتمالا فکر می کنم شما ناخواسته هستند و چشم پوشی از شما.

پیروان خود را به برچسب یکی از دوستان خود بپرسید.
ایجاد یک قطعه از محتوا و علامت پیروان خود را در یکی از دوستان خود بپرسید, اگر آنها متصل هستید. شما همچنین می توانید محصولات خود را ارسال کنید و پیروان خود را بپرسید به برچسب هر یک از دوستان خود که ممکن است این محصول را دوست.

این نوع پست ها بسیار رایج هستند و به سرعت در حال گسترش هستند. شما می توانید از آن برای نشان دادن حس شوخ طبعی استفاده کنید.

از emoji emojis استفاده کنید.
مهم نیست که چقدر در مورد emojis فکر می کنید ، ابزارهای ارتباطی ویدئویی موثر هستند. آنها تا حد زیادی در کمک به ایجاد تن و احساسات از تابع مفید است. برخی حتی متوجه شده اند که استفاده از emojis نرخ رشد پیروان را سه برابر می کند.

داستان Instagram.
آستوری هی Instagram , این پست موقت است که ظرف 24 ساعت ناپدید می شوند می توان آنها را برای به روز رسانی در حالی که ترویج محصولات و یا اطلاع رسانی در مورد تخفیف و در حال حاضر مهر و موم شده فروش مناقصه در کوتاه مدت استفاده کنید. این باعث می شود کاربران از رویدادهای جدید برای پیگیری در Instagram آگاه باشند.

استفاده از تبلیغات INSTAGRAM.
یکی دیگر از ویژگی های موجود در اختیار شما تبلیغات Instagram است. با استفاده از گزینه های سفارشی سازی ، شما می توانید تبلیغات خود را در گروه های جمعیت خاص تمرکز می کنند. این بهره.خود را افزایش می دهد و در افرادی که بیشتر تمایل به دنبال حساب کاربری خود را به ارمغان بیاورد.

دعوت از مخاطبان خود را به کار.
گاهی اوقات مستقیم ترین راه بهترین است. نترس به درخواست خوانندگان به دنبال شما در پست شما. اجازه دهید آنها را از مزایای پیگیری خود مطلع کنید ، مانند آن را از طریق آخرین اخبار و پیشنهادات به روز می شود. شما ممکن است دریابید که همه چیز واقعا سریع تحریک و آنها را در مسیر درست منجر شود.

درخواست برای نظرات و پیشنهادات.
سعی کنید سوالات خود را در کلاه عکس خود بنویسید. سوالات می تواند در مورد نام تجاری, افزایش اصولی فالوور اینستاگرام و یا آنها ممکن است یک درخواست کلی در مورد موقعیت یک موضوع خاص. مانند مردم در شبکه های اجتماعی برای بیان نظرات خود را هر زمان که آنها تا به حال شانس. برخی از کاربران ممکن است ایده های ارزشمند و خلاق است که می تواند مسیر مبارزات انتخاباتی خود را شکل دارند.

توجه به بازخورد.
اگر محتوای خوب را ترک کنید ، بینندگان آن را در بخش نظرات بیان می کنند. ببینید چه عملی و موثر است و سعی کنید به تکرار موفقیت های خود را. نگاهی به همان روش در پیشبرد برای هر گونه خطا شما ممکن است. انتقاد و شکایت را نادیده نگیرید. آنها می توانند مشکلاتی که شما جلوگیری از افزایش پیروان خود را نشان می دهد.

موضوع مطالب خود را تعیین کنید.
Instagram یک شبکه اجتماعی است که بر زیبایی شناسی تأکید دارد. محتوای عکس و ویدئو از جاذبه های اصلی است, بنابراین مارک های انتظار می رود به تمرکز تفکر و توجه خود را بر روی کیفیت بصری خود. اکثر مارک های تمایل به انتخاب یک تم بصری خاص. کمک می کند تا به ادغام مطالب خود را و آن را بلافاصله شناخته شده است.

فیلترهای Instagram را عاقلانه انتخاب کنید.
Instagram طیف گسترده ای از فیلترها را ارائه می دهد. با این حال ، آنها را به طور تصادفی استفاده کنید.

مقدار زیادی از تحقیقات در جذاب ترین فیلتر برای مردم انجام شده است. بررسی و بررسی داده ها قبل از انجام هر کاری. این نیز کاملا قابل قبول برای جلوگیری از استفاده از فیلتر. اگر عکس های خود را بدون فیلتر به اندازه کافی قوی هستند, استفاده از آنها به عنوان آنها.

آیا بیش از حد آزاد نیست.
برخی از افراد ویرایش عکس های زیادی و تبدیل عکس های خوب به چیزی آزار دهنده است. برای مثال ، فیلترهای بیش از حد می توانند کیفیت تصویر را بد کنند. آپلود محتوای تهاجمی قطعا پیروان بالقوه خود را از بین ببرد. برخی از محدودیت های به نظر می رسد. همانطور که می گویند ، کمتر می تواند بیشتر باشد.

ساخت ویدیو در Instagram
اکثر محتوای Instagram شامل عکس ها می باشد. فیلم ها را تشکیل می دهند بیش از 10% از تمام پست ها. با این حال ، آنها تولید تقریبا 18 درصد از نظرات از بینندگان. این به این معنی است که فیلم ها یک منطقه بدون استفاده از پلت فرم هستند. شما می توانید کشش جدی با ارسال فیلم های جالب و با کیفیت بالا را.

سعی کنید با استفاده از Instagram Live.
فیلم زنده محبوبیت در سال های اخیر به خصوص در وب سایت های مانند انقباض و پریسکوپ به دست آورده اند. بنابراین تعجب آور نیست که Instagram ویژگی پخش ویدئو زنده خود را راه اندازی می کند.

شما می توانید Instagram Live را برای برقراری ارتباط با مخاطبین خود فورا استفاده کنید. سعی کنید به یک جلسه که در آن شما پاسخ به سوالات و نظرات. این نوع از حوادث اغلب جذب بسیاری از کاربران که می خواهند برای سرگرم کردن و رسیدن به آنها را می دانیم در طول پخش.

صادق باش
قرار دادن بازدید کنندگان در جریان پشت صحنه عملیات خود را در نظر بگیرید. بسیاری از مردم واقعا کنجکاو در مورد چگونه شرکت کار می کنند. این همچنین اجازه می دهد تا آنها را به نام تجاری مرتبط با عنصر انسانی دیگر کمک به اعتماد مشتریان خود.

نقل قول احساسات.
ارسال نقل قول یک راه ساده و سریع برای تولید محتوا است. نقل قول است که باعث تفکر عمیق و احساسات را انتخاب کنید. حتی اگر ایجاد آنها آسان تر باشد ، نباید کیفیت این پست ها را دست کم نگیرید. یک بلوک ساده از متن کافی نیست. فونت را به پس زمینه را انتخاب کنید ، توجه به طراحی آن است.

حفظ سطح بالایی از کیفیت.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 12
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 15
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 152
  • بازدید کلی : 6202
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی